Záznam webináře 

5 tipů na správné účtování 

Vítejte na webináři 5 tipů na správné účtování. K webináři máte k dispozici materiály ke stažení, které si můžete vytisknout, nebo stáhnout jako dokument a psát přímo do něj. 

webinář 5 tipů na správné účtování

  1. Lucie napsal:

    Dobrý den, jak to myslíte vytěžovat doklady? Pracuji v Premiérovi. Děkuji Richterova

    • Adéla Králová napsal:

      V Premierovi existuje funkce AI, která umožňuje vyčíst data z pdf dokladů. Nahrajete je do programu a on vyčte data, částky i dodavatele. Do 15 dokladů je to myslím zdarma pak se musí aktivovat ta jejich funkce.

  2. Radka napsal:

    Dobrý večer Adélko, prosím, jak jste myslela to přeúčtování DPH s analytikou?
    Platba 343/221 a pak převádíte kam a jak? Předem moc děkuji za vysvětlení a webinář 🙂 Radka

    • Adéla Králová napsal:

      myšleno tak, že mám např. FAP 10 000 Kč bez dph účtuji 501 / 321, dph 2100 343 021 / 321.

      Dejme tomu, že mám během měsíce jen tuto fakturu. Tedy v daňovém přiznání mi vyjde vratka 2100 Kč. Na základě toho zaúčtuji interním dokladem 343 900 / 343 021 těch 2100. Na 343 900 mi vznikne pohledávka za FÚ. Až mi FÚ vrátí dph tak zaúčtuji 221 / 343 900. Na té 343 900 tedy eviduji jen vypočítané vratky či povinnosti a jejich platby. Tím mi vzniká přehled a lépe se dph kontroluje.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Materiály

k webináři